Gülşah Gürkan

Gülsha Kozmetik, Kurucu ve CEO

Gülşah Gürkan Bardak 1993 yılında İngiltere’de Cheltenham Koleji’nden, 1996 yılında da İngiltere’de Leeds Üniversitesi’nden Makine Mühendisi olarak mezun oldu. Üç yıl danışmanlık ve perakendecilik sektörlerinde görev yaptıktan sonra, 2000 yılında aile işletmesinde çalışmaya başladı. 1965 yılından beri gül özü üreten, hammadde olarak parfüm ve kozmetik üreticilerine ihraç eden Gürkan Ailesi, 55 yıldan uzun bir süreyi gülün şifa sırlarını keşfetmeye adamış; bu süreçte esansiyel gül yağını en saf haliyle elde etme becerilerinde ustalaşmışlardı. Ailenin üçüncü jenerasyon temsilcisi olan Gülşah Gürkan Bardak, gülün benzersiz faydaları hakkında edindiği bu tecrübe ve bilgiyi markalaştırmak için ilk adımlarını atarak 2011 yılında gülsha markasını kurdu.
Gülsha’nın hikayesi Isparta’ya özgü narin bir gül türü olan Rosa damascena ile başladı. El ile toplanan gül hasadı bu bölgede 130 yıldır geleneksel şekilde devam etmekte, gülsha da gülcülükle geçimini sağlayan yerel halka destek vererek bu geleneğin devamına katkıda bulunmaktadır. gülsha, en iyi Fransız cilt bakım uzmanlarıyla özel formülasyonlar üzerinde çalışarak, gül esansiyel yağının aktiflerini içeren, etkili ve doğal cilt bakım ürünleri üretmektedir.
Türk gülünü tüm dünyaya duyurmak amacı ile yola çıkan Gülşah Gürkan Bardak, gülsha’nın uluslararası bir kozmetik markasına olması yolunda sağlam adımlarla ilerlemektedir. gülsha Özellikle Uzakdoğu ve Amerika başta olmak üzere 10 ülkede 1000’den fazla satış noktası ile kullanıcıları ile buluşmaktadır. Gülşah Gürkan bu başarılı girişimi ile 2019 yılında KAGİDER, Garanti BBVA ve Ekonomist dergisi tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Kadın Girişimcisi” ödülü yarışmasında birinci seçilmiş olup; yine aynı yılda düzenlenen 6. Kosgeb Girişimcilik ve Kobi Ödüllerinde “Kadın Girişimci” Kategorisinde birinci oldu.